Системи PECS

Дуже часто батьки дітей з аутизмом та іншими особливостями розвитку задають питання: як навчити дитину розмовляти?
Що робити, якщо дитині вже 2, а може бути і 3 роки, а вона не розмовляє? У когось дитина може вимовляти окремі звуки, але не вимовляє ніяких слів. Бувають діти, які можуть розповісти вірш або вимовити фразу з мультфільму, але не користуються мовленням для спілкування з оточуючими. Є діти, які можуть дещо повторити за дорослим, і батьки радіють, якщо дитина може після прохання мами або тата повторити якесь слово, але чомусь далі цей прогрес не йде, і сама дитина спонтанно не починає користуватися мовою.
Коли батьки стикаються з подібними проблемами і встають в глухий кут перед питанням: «Як розговорити дитину?» – може прийти на допомогу альтернативна комунікація.
До видів альтернативної комунікації відносять використання комунікаторів, жестова мова, застосування системи PECS [пекс] (комунікаційної системи обміну картинками). А також можуть використовуватись змішані системи.

В першу чергу хочемо звернути увагу на величезний плюс застосування альтернативної системи комунікації PECS – дитина знаходить мову! Дитина отримує інструмент, за допомогою якого вона може спілкуватися з оточуючими, донести до мами, тата, близьких, не тільки те що вона хоче і чого потребує, а навіть може поділитися почуттями та емоціями, коментувати події, бути активною під час занять відповідаючи на запитання. І взагалі бути ПОЧУТОЮ.

https://www.facebook.com/100011328422984/videos/pcb.1396618980725703/1396616044059330/?type=3&theater