Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами):
Назва предмета закупівлі: Електрична енергія включаючи послуги з розподілу та передачі електричної енергії, код ДК 021:2015 – 09310000-5- Електрична енергія.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
- 40034, м.Суми, проспект Лушпи Михайла, 16
- 42947, с.Рибці, Сумського району, Сумської області (структурний підрозділ КУ СОР-СОЦКРДОІ-«Стаціонарне відділення змішаного типу цілодобового перебування»)
Процедура закупівлі: відкриті торги (з особливостями)
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-18-015716-a
Термін постачання — з 01.01.2025 р. до 31.12.2025 р. включно
Очікувана вартість предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 1341900 грн. 00 коп. (один мільйон триста сорок одна тисяча дев’ятсот гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості електричної енергії відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін електропостачальників на електричну енергію на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) електричної енергії в 2023-2024 роках. Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на 2025 рік становить: 126000 кВт*год., з них за адресами – м.Суми, проспект Лушпи Михайла, 16 – 107030 кВт/год., с.Рибці, Сумського району (структурний підрозділ КУ СОР-СОЦКРДОІ-«стаціонарне відділення змішаного типу цілодобового перебування») – 18970 кВт/год. При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась інформація про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель Prozorro та ціна за 1 кВт/год. електричної енергії станом на листопад 2024р. ТОВ «ЕНЕРА СУМИ», яка є діючим постачальником електричної енергії для потреб установи. До ціни електричної енергії включена вартість електричної енергії, закупованої електропостачальником на оптовому ринку електричної енергії (внутрішньодобовому ринку або ринку електричної енергії на добу наперед), послуги з передачі електричної енергії, послуги з розподілу електричної енергії, націнка електропостачальника та всі визначені законодавством податки та збори.
Розмір бюджетного призначення: відповідно до проекту бюджету КУ СОР-СОЦКРДОІ на 2025 рік, сума по КЕКВ «2273» становить 1351900 грн. 00 коп., з них 1341900,00 грн. – очікувана вартість електричної енергії включаючи послуги з розподілу та передачі електричної енергії та 10000,00 грн.-очікувана вартість компенсації перетікань реактивної електроенергії.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Закупівля електричної енергії, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі регулюються та встановлюються Законом України «Про ринок електричної енергії» (далі — Закон), Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі — НКРЕКП) від 14.03.2018 № 312 (далі — ПРРЕЕ), Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон про закупівлі), Кодексом системи розподілу, затвердженим постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 310 (далі — КСР), Кодексом системи передачі, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 309; Правилами ринку «на добу наперед» на внутрішньодобовому ринку, Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 «Про затвердження Правил ринку»; Постановою НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу», Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженим постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 (далі — Порядок № 375), та іншими нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі.
Електропостачальник забезпечує дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання, у тому числі тих, що передбачені згідно з Порядком № 375, Законом, ПРРЕЕ, КСР, умовами договору про постачання електричної енергії (договору про закупівлю) та іншими нормативно-правовими актами. Згідно зі статтею 18 Закону показники якості електропостачання повинні відповідати величинам, що затверджені НКРЕКП. Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI КСР параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення». Стосовно технічних, якісних характеристик предмета закупівлі передбачається необхідність застосування заходів із захисту довкілля, у тому числі під час виконання договору про закупівлю. Електропостачальник зобов’язується дотримуватися передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. Електропостачальник зобов’язується здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в обсягах для забезпечення безперервного надання послуг із постачання електричної енергії замовнику, що за належних умов забезпечить задоволення попиту на споживання електричної енергії замовника.
Електропостачальник зобов’язується забезпечити комерційну якість послуг, які надаються споживачу (замовнику), що передбачає вчасне та повне інформування споживача (замовника) про умови постачання електричної енергії, ціни на електричну енергію та вартість послуг, що надаються, надання роз’яснень положень актів чинного законодавства, якими регулюються відносини між електропостачальником та споживачем (замовником), ведення точних та прозорих розрахунків із споживачем (замовником), а також можливість вирішення спірних питань шляхом досудового врегулювання. Споживач (замовник) має право на отримання компенсації за недотримання показників комерційної якості надання послуг постачальником. Постачальник зобов’язується надавати компенсацію споживачу (замовнику) за недотримання показників комерційної якості надання послуг постачальником у порядку, затвердженому Регулятором, та опублікувати на своєму офіційному вебсайті порядок надання компенсацій та їх розміри.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами):
Назва предмета закупівлі: «Послуги з поточного ремонту водостічної системи будівлі Комунальної установи Сумської обласної ради Сумський обласний центр комплексної реабілітації для дітей та осіб з інвалідністю за адресою: Сумська область, м.Суми, проспект Лушпи Михайла, буд.16»
Код ДК 021:2015:45260000-7 – «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40034, Сумська область, м.Суми, проспект Лушпи Михайла, 16
Процедура закупівлі: відкриті торги (з особливостями)
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-11-011955-a
Строк надання послуг — до 30.11.2025 р. включно
Обґрунтування обсягів закупівлі:
Обсяги обґрунтовуються відповідно фактичної потреби в поточному ремонті водостічної системи покрівлі будівлі Комунальної установи Сумської обласної ради Сумський обласний центр комплексної реабілітації для дітей та осіб з інвалідністю.
Кількість – 1 послуга.
Очікувана вартість предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 524000 грн. 00 коп. (п’ятсот двадцять чотири тисячі гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Розмір бюджетного призначення: визначено відповідно до затвердженого кошторису та наявної потреби в поточному ремонті водостічної системи.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі: поточний ремонт повинен бути виконаний з дотриманням технології виробництва, відповідати вимогам норм, правилам та стандартам, встановленим для виконання такого виду ремонту, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів, якість яких відповідає вимогам чинного законодавства, нормативно-технічним актам, з дотриманням вимог санітарних норм та охорони навколишнього середовища, та у відповідності до робочого проекту.
Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:
- Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України “Про публічні закупівлі” та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» №7163 від 14.03.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
- Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
- Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівельна період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»№ 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.