Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) |
||
1 | Назва предмета закупівлі | “Реконструкція приміщення з встановленням ліфту для облаштування доступності до приміщення укриття Сумського обласного центру комплексної реабілітації для дітей та осіб з інвалідністю за адресою: м. Суми, пр.Лушпи Михайла, буд. №16”, код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, очікувана вартість 4 657 285,00 грн., закупівля UA-2023-05-17-013056-a |
2 | Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі | Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб комунальної установи Сумської обласної ради Сумський обласний центр комплексної реабілітації для дітей та осіб з інвалідністю та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Робочий проєкт на реконструкцію приміщення за адресою: проспект Лушпи Михайла, буд. №16 , м.Суми розроблений на підставі: завдання замовника на проєктування; технічного обстеження будівельних конструкцій та інженерних мереж приміщення Центру. Передбачено виконання робіт з реконструкції приміщення, а саме: улаштування прибудови ліфтової шахти зовні будівлі до віконних блоків та виконання опорядження шахти з утепленням; перед входом до ліфту передбачено ліфтовий хол на кожному поверсі; встановлення ліфту пасажирського ONAY-1911 в/п 630 кг, 3 зупинки, без машинного приміщення, (кабіна порошкове фарбування+вставки із нержавіючої сталі, 1-3 поверх двері шахти порошкове фарбування), розміри кабіни ліфту 1100*1400*2180мм, автоматичне телескопічне відкривання дверей розміром 900*2000мм, підлога антивандальне ПВХ покриття, стеля кабіни нержавіюча сталь, освітлення кабіни приховане в стелі, дзеркало ½ площі задньої стінки кабіни, нержавіючий поручень, з пристроєм перевантаження ліфта, система безпеки-фотозанавіс на всю висоту дверного прорізу, обмежувач швидкості, пристрій запобігання падінню ліфта. Ширина дверних прорізів ліфту не менше 0,9 м. В частині підвального приміщення, де влаштовується ліфт, передбачений частковий ремонт опорядження підлоги, стін та стелі, передбачено освітлення.Також передбачено улаштування тактильних табличок та тактильних смуг перед ліфтовим холом. |
3 | Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення | Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом “Реконструкція приміщення з встановленням ліфту для облаштування доступності до приміщення укриття Сумського обласного центру комплексної реабілітації для дітей та осіб з інвалідністю за адресою: м. Суми, пр.Лушпи Михайла, буд. №16”. Експертиза проведена Філією ДП “Укрдержбудекспертиза” у Сумській області.
Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначено відповідно до кошторису на 2023 рік (зі змінами), затвердженого Департаментом соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації .
|
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами):
Назва предмета закупівлі: Електрична енергія включаючи послуги з розподілу та передачі електричної енергії, код ДК 021:2015 – 09310000-5- Електрична енергія.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
- 40034, м.Суми, проспект Лушпи Михайла, 16
- 42947, с.Рибці, Сумського району, Сумської області (структурний підрозділ КУ СОР-СОЦКРДОІ-«Стаціонарне відділення змішаного типу цілодобового перебування»)
Процедура закупівлі: відкриті торги (з особливостями)
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-02-013054-a
Термін постачання — з 01.01.2023 р. до 31.12.2023 р. включно
Очікувана вартість предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 875399 грн. 00 коп. (вісімсот сімдесят п’ять тисяч триста дев’яносто дев’ять гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) електричної енергії в 2021-2022 роках (за 2022 рік по жовтень включно). Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на 2023 рік становить: 125057 кВт*год., з них – м.Суми, проспект Лушпи Михайла, 16 – 97129 кВт/год., с.Рибці, Сумського району (структурний підрозділ КУ СОР-СОЦКРДОІ-«стаціонарне відділення змішаного типу цілодобового перебування») – 27928 кВт/год. При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась інформація про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель Prozorro та ціна за 1 кВт/год електричної енергії на листопад 2022р. ТОВ «ЕНЕРА СУМИ», яка є діючим постачальником електричної енергії для потреб установи. До ціни електричної енергії включена вартість електричної енергії, закупованої електропостачальником на оптовому ринку електричної енергії (внутрішньодобовому ринку або ринку електричної енергії на добу наперед), послуги з передачі електричної енергії, послуги з розподілу електричної енергії, націнка електропостачальника та всі визначені законодавством податки та збори.
Розмір бюджетного призначення: відповідно до проєкту бюджету КУ СОР-СОЦКРДОІ на 2023 рік, сума по КЕКВ «2273» становить 886200 грн. 00 коп., з них 875399,00 грн. – очікувана вартість електричної енергії включаючи послуги з розподілу та передачі електричної енергії та 10801,00 грн.-очікувана вартість перетікання реактивної енергії.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Закупівля електричної енергії, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі регулюються та встановлюються Законом України «Про ринок електричної енергії» (далі — Закон), Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі — НКРЕКП) від 14.03.2018 № 312 (далі — ПРРЕЕ), Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон про закупівлі), Кодексом системи розподілу, затвердженим постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 310 (далі — КСР), Кодексом системи передачі, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 309; Правилами ринку «на добу наперед» на внутрішньодобовому ринку, Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 «Про затвердження Правил ринку»; Постановою НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу», Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженим постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 (далі — Порядок № 375), та іншими нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі.
Обсяги очікуваного споживання електричної енергії на 2023 рік
Разом за місяць |
2023 рік, місяць | м.Суми, Лушпи Михайла,16, кВт/год.
|
с.Рибці, кВт/год.
|
|
8200 |
Січень | 6000
|
2200
|
|
10600 | Лютий | 8600 | 2000 | |
10200 | Березень | 8000 | 2200 | |
11200 | Квітень | 9200 | 2000 | |
7500 | Травень | 6600 | 900 | |
8900 | Червень | 8000 | 900 | |
11600 | Липень | 8800 | 2800 | |
10800 | Серпень | 8000 | 2800 | |
10800 | Вересень | 8000 | 2800 | |
12800 | Жовтень | 9000 | 3800 | |
11929 | Листопад | 8929 | 3000 | |
10528 | Грудень | 8000 | 2528 | |
125057 | 97129 | 27928 |
Відповідно до Постанови КМУ
від 11.10.2016 р. № 710
«Про ефективне використання
державних коштів» зі змінами від 16 грудня 2020 р. № 1266
Обгрунтування про застосування переговорної процедури закупівлі Трактор LOVOL FT 454 з кабіною за ДК 021:2015: 16700000-2 – Трактори в порядку cт. 40, п 2 ч.2 (відсутності конкуренції з технічних причин) Закону України «Про публічні закупівлі».
Двічі процедура відкритих торгів з закупівлі Трактора LOVOL FT 454 з кабіною було відмінено на підставі ч. 2 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-IX, через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, тому відповідно ст. 40 ч.2 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі» прийняте рішення проводити переговорну процедуру закупівлі. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: – Закон України «Про публічні закупівлі». – ЗВІТ № 1 про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-02-12-000195-а , дата формування звіту: 28.02.2021. – ЗВІТ № 2 про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-03-01-002084-а, дата формування звіту: 17.03.2021. – Протокол переговорів (№ 37) з представником ТОВ «Техноторг» про можливість поставки Трактора LOVOL FT 454 з кабіною за ціною 323000.00 грн. в тому числі ПДВ. – рішення уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі про застосування переговорної процедури закупівлі.
Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівлі КУ СОР – СОЦКРДОІ В. Лавошник
31.03.21
______________________________________________________________________________
Відповідно до Постанови КМУ
від 11.10.2016 р. № 710
«Про ефективне використання
державних коштів» зі змінами від 16 грудня 2020 р. № 1266
Обгрунтування
про застосування переговорної (мультилотової, скороченої) процедури закупівлі електричної енергії за ДК 021:2015 «Елетрична енергія» в порядку cт. 40, п 2. ч.1 (Двократна відміна тендера через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, визначених у тендерній документації) Закону України «Про публічні закупівлі».
Для забезпечення електричною енергією протягом 2021 року Комунальної установи Сумської обласної ради – Сумського обласного центру комплексної реабілітації для дітей та осіб з інвалідністю, розташованого в м. Суми, проспект Михайла Лушпи, буд. № 16 (надалі Центр) та структурного підрозділу «стаціонарного відділення змішаного типу цілодобового перебування» Центру, розташованого в селі Рибці, Сумського району Центром протягом листопада – грудня 2020 року двічі оголошувались відкриті торги (24.11.20 та 10.12.20). Але в подальшому (10.12.20 та 26.12.20) двічі відкриті торги було відмінено на підставі ч. 1 п.2 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі», через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій.
Таким чином було прийнято рішення проводити переговорну процедуру закупівлі.
За результатами проведених переговорів між представником Замовника та Учасника ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» здійснена домовленість про наступне:
Процедура закупівлі – переговорна процедура закупівлі (скорочена) (в порядку ст. 40 Закону).
Найменування предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія» (Електрична енергія).
Загальна очікувана вартість предмета закупівлі по об’єктах постачання: 444794.33 гривень (чотириста сорок чотири грн. 33 коп.) з ПДВ.
Тариф (ціна) за 1 кВт*год. З ПДВ (грн.) 4.056048
Місце постачання:
1. м. Суми, проспект Лушпи Михайла, буд. № 16 (надалі Центр) в кількості 56651 кВт*год. на очікувану вартість 229779.17(двісті двадцять дев’ять тисяч сімсот сімдесят дев’ять грн. 17 коп.).
2. село Рибці, Сумського району, Сумської області до структурного підрозділу «стаціонарного відділення змішаного типу цілодобового перебування» Центру в кількості 53011 кВт*год. на очікувану вартість 215015.16(двісті п’ятнадцять тисяч п’ятнадцять грн. 16 коп.).
Термін поставки: протягом 2021 року.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: – Ліцензія з постачання електричної енергії Споживачу ТОВ «ЕНЕРА Суми» видана: Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг; номер і дата прийняття рішення: № 429 від 14.06.2018; – Закон України «Про публічні закупівлі». – Закон України «Про ринок електричної енергії».
ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі:
1. UA-2020-11-24-002225-b від 10.12.20 (https://prozorro.gov.ua/tender/);
2. UA-2020-12-26-000322-а від 26.12.20 (https://prozorro.gov.ua/tender/).
Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівлі. В. Лавошник
12.01.21
______________________________________________________________________________
Відповідно до Постанови КМУ
від 11.10.2016 р. № 710
«Про ефективне використання
державних коштів» зі змінами від 16 грудня 2020 р. № 1266
Обгрунтування
про застосування переговорної (скороченої) процедури закупівлі пари та гарячої води на 2021 рік за ДК 021:2015-09320000-8 – (пара, гаряча вода та пов’язана продукція) в порядку cт. 40, п 2 ч.2 (відсутності конкуренції з технічних причин) Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно cт. 40, п 2 ч. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура(скорочена) закупівлі застосовується в разі відсутності конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
ТОВ «Сумитеплоенерго» включено до переліку суб’єктів природних монополій Сумської області, як таке, що займає монопольне (домінуюче) становище на ринку з постачання пари та гарячої води місцевими (локальними) мережами у межах території міста Суми на якій розташовані діючі мережі.
З метою запобігання небажаних наслідків та недопущення виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру під час проведення переговорів Представник учасника, ТОВ «Сумитеплоенерго», підтвердив можливість надання послуг з постачання теплової енергії та гарячої води за ДК 021:2015-09320000-8 – «пара, гаряча вода та пов’язана продукція», загальною вартістю – 386 119.57 (триста вісімдесят шість тисяч сто дев’ятнадцять грн. 00 коп.) з ПДВ, з яких послуги з постачання пари на суму 356 119.57 грн. з ПДВ в кількості 220.676 Гкал. за тарифом 1344,80 грн. без ПДВ за одиницю та постачання гарячої води на суму 30 000,00 грн. з ПДВ в кількості 349.259 м 3, за тарифом 71,58 грн. за одиницю.
Таким чином виходячи з вищевикладеного прийнято рішення проводити переговорну процедуру (скорочену) закупівлі.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури (скороченої) закупівлі:
– Закон України «Про природні монополії» (стаття 5);
– зведений перелік суб’єктів природних монополій, розміщений на офіційному сайті Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua);
– реєстр суб’єктів природних монополій в сфері енергетики, розміщений на офіційному сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання в сфері енергетики (www.nerc.gov.ua);
– Постанова НКРЕКП України від 25.07.2017 № 930 «Про переоформлення ліцензій на виробництво теплової енергії (крім діяльності з виробництва теплової енергії на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях і когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії), транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії, виданих ТОВ «СУМИТЕПЛОЕНЕРГО», (www.nerc.gov.ua);
– рішення уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі про застосування переговорної процедури закупівлі.
Документи які підтверджують підставу для застосування переговорної процедури :– Закон України «Про природні монополії» (стаття 5);
– зведений перелік суб’єктів природних монополій, розміщений на офіційному сайті Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua);
– реєстр суб’єктів природних монополій в сфері енергетики, розміщений на офіційному сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання в сфері енергетики (www.nerc.gov.ua);
– Постанова НКРЕКП України від 25.07.2017 № 930 «Про переоформлення ліцензій на виробництво теплової енергії (крім діяльності з виробництва теплової енергії на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях і когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії), транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії, виданих ТОВ «СУМИТЕПЛОЕНЕРГО», (www.nerc.gov.ua);
– рішення уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур
закупівлі про застосування переговорної процедури закупівлі.
Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівлі КУ СОР – СОЦКРДОІ В. Лавошник
15.01.21
______________________________________________________________________________
Закупівлі 2022 року
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами):
Назва предмета закупівлі: Електрична енергія, код ДК 021:2015 – 09310000-5- Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
- 40034, м.Суми, проспект Лушпи Михайла, 16
- 42947, с.Рибці, Сумського району, Сумської області (структурний підрозділ КУ СОР-СОЦКРДОІ-«Стаціонарне відділення змішаного типу цілодобового перебування»)
Процедура закупівлі: відкриті торги
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-18-001467-b
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмету закупівлі регулюються та встановлюються Законом України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 №2019-VIII, Правилами роздрібного ринку електричної енергії (постанова НКРЕКП від 14.03.2018 року №312), Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу (постанова НКРЕКП від 27.12.2017 року №1469), Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 27.12.2017 №1470), Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсації споживачам за їх недотримання (постанова НКРЕКП від 12.06.2018 №375) та іншими нормативно-правовими актами чинного законодавства у сфері енергетики, які регулюють взаємовідносини сторін в процесі постачання електричної енергії.
Вимоги щодо якості електричної енергії: параметри якості електричної енергії в точках приєднання Споживача у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності».
Розмір бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначений на підставі аналізу фактичного використання електричної енергії для забезпечення діяльності КУ СОР-СОЦКРДОІ у минулих періодах та з врахуванням запланованих поточних потреб, відповідно до розрахунку кошторису на 2022 рік. Очікувана вартість закупівлі складає 1105000,00 грн. Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на 2022 рік становить:
- 40034, м.Суми, проспект Лушпи Михайла, 16 – 85000 кВт/год.
- 42947, с.Рибці, Сумського району, Сумської області (структурний підрозділ КУ СОР-СОЦКРДОІ-«Стаціонарне відділення змішаного типу цілодобового перебування») – 85000 кВт/год.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі: при визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель Prozorro, ціна за 1 кВт/год електричної енергії ТОВ «Енера Суми», яка постачає електричну енергію для потреб установи на момент оголошення закупівлі.
______________________________________________________________________________
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами):
Назва предмета закупівлі: послуги з розподілу електричної енергії та послуги із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії, код ДК 021:2015 – 65310000-9 Розподіл електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
- 40034, м.Суми, проспект Лушпи Михайла, 16
- 42947, с.Рибці, Сумського району, Сумської області (структурний підрозділ КУ СОР-СОЦКРДОІ-«Стаціонарне відділення змішаного типу цілодобового перебування»)
Процедура закупівлі: переговорна процедура (скорочена)
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-24-016205-c
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмету закупівлі регулюються та встановлюються Законом України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 №2019-VIII, Правилами роздрібного ринку електричної енергії (постанова НКРЕКП від 14.03.2018 року №312), Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу (постанова НКРЕКП від 27.12.2017 року №1469), Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 27.12.2017 №1470), Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсації споживачам за їх недотримання (постанова НКРЕКП від 12.06.2018 №375) та іншими нормативно-правовими актами чинного законодавства у сфері енергетики, які регулюють взаємовідносини сторін в процесі постачання електричної енергії.
Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг розподіленої електричної енергії. За одиницю виміру послуги приймається кіловат-година, яка дорівнює кількості енергії, розділеної по мережах оператора системи розподілу в один кіловат протягом однієї години.
Очікувана вартість закупівлі та розмір бюджетного призначення визначені виходячи із загальної площі приміщень, яку необхідно обслуговувати та фактичної вартості послуг згідно тарифів, встановлених Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг. Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб КУ СОР-СОЦКРДОІ на 2022 рік, враховуючи обсяги розподіленої/спожитої електричної енергії попереднього календарного року, становить 136900 кВт. год , в т.ч.:
- 40034, м.Суми, проспект Лушпи Михайла, 16 – 77000 кВт/год.
- 42947, с.Рибці, Сумського району, Сумської області (структурний підрозділ КУ СОР-СОЦКРДОІ-«стаціонарне відділення змішаного типу цілодобового перебування») – 59900 кВт/год.
Ціна (тариф) на послугу з розподілу електричної енергії є регульованою та встановлюється НКРЕКП. Згідно цінової пропозиції оператора системи розподілу електричної енергії АТ «Сумиобленерго», що являється монополістом на території Сумської області на даному ринку послуг (згідно Зведеного переліку суб’єктів природних монополій, який опублікований на сайті Антимонопольного комітету України), очікувана вартість послуг з розподілу електричної енергії та послуги із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії становить 242225,64 грн. з ПДВ, в т.ч. 149600,35 грн. з ПДВ по об’єкту за адресою м.Суми, проспект Лушпи Михайла, 16 та 92625,29 грн. з ПДВ по об’єкту за адресою с.Рибці, Сумського району, «стаціонарне відділення змішаного типу цілодобового перебування»
______________________________________________________________________________
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами):
Назва предмета закупівлі: М’ясо, код ДК 021:2015 – 15110000-2 – М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
- 40034, м.Суми, проспект Лушпи Михайла, 16
- 42947, с.Рибці, Сумського району, Сумської області (структурний підрозділ КУ СОР-СОЦКРДОІ-«Стаціонарне відділення змішаного типу цілодобового перебування»)
Процедура закупівлі: відкриті торги
Ідентифікатори закупівлі: UA-2022-01-27-011812-b, UA-2022-01-27-011879-b
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: запропонований учасником товар повинен відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами) та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. №590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійнодіючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) та діючим державним стандартам, а саме:
-М’ясо свинини –ДСТУ 7158:2010 «М’ясо. Свинина в тушах і півтушах. Технічні умови»;
-Куряче філе – ДСТУ 3143:2013 «М’ясо птиці»
Лопатка свинна без кістки, охолоджена– м’ясо свинини повинно бути охолоджене, не жирне, м’якоть без кісток, отримана тільки з лопаткової частини туші, зачищена від сухожилок і грубих поверхневих плівок, наявність хрящів і дрібних кісточок не допускається, першого гатунку, без ГМО. На м’ясі не повинно бути залишків шкури, згустків крові, забруднень, не дозволяється завозити м’ясні обрізки, не допускається м’ясо кнурів, м’ясо має бути від забою здорової тварини. Поверхня свіжого розрізу злегка волога, але не липка, блідорожевого кольору. М’ясний сік прозорий, консистенція пружна. Запах властивий виду м’яса, без ознак псування. М’ясо повинно відповідати • ДСТУ 7158:2010, мати відповідні сертифікати і висновки Державної санітарно – епідеміологічної експертизи. Термін придатності до споживання до 5 діб та на момент поставки повинен складати не менше ніж 95% загального терміну споживання. Фасоване у прозору упаковку з маркуванням. На товар повинні бути всі необхідні сертифікати якості, висновок санітарно- епідеміологічної експертизи, ветеринарна довідка та інший подібний документ, що підтверджує відповідність
Філе куряче-охолоджене,без кісток, світло-рожевого кольору,не повинно містити ніяких спеціальних харчових добавок, без стороннього запаху як при розпакуванні так і при вживанні чи додаванні у їжу.Фасоване у прозору упаковку з маркуванням.На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства – виробника, вага, нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про енергетичну цінність. Термін придатності до споживання на момент поставки повинен складати не менше ніж 95% загального терміну споживання.На товар повинні бути всі необхідні сертифікати якості, висновок санітарно- епідеміологічної експертизи, ветеренарна довідка та інший подібний документ, що підтверджує відповідність.
Розмір бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначений на підставі аналізу обсягів фактично спожитого м’яса за минулий рік. Очікувана вартість закупівлі передбачена кошторисом на 2022 рік по КЕКВ 2230 і складає 140867,00 грн. з ПДВ по загальному фонду і 80512,00 грн. з ПДВ по спеціальному фонду.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі: при визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни, що вказані в довiдці вiд 03.12.2021 Сумської торгово-промислової палати про цiни на продукти харчування, якi склалися на ринку Сумської областi, також враховувались ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель Prozorro.