Пластилінографія

          Ліплення дає дивовижну можливість моделювати світ і своє уявлення про нього в просторово-пластичних образах. Кожна дитина може створити свій власний маленький пластиліновий світ, але як справжній. Дитина не тільки бачить те, що створила, але й відчуває його через свої руки. Саме пальці рук є основним інструментом у ліпленні. Тому рівень уміння дітей залежить саме від володіння власними руками, а не пензликом, олівцем, або ножицями. Діти Центру добре володіють своїми рученятами та технікою малювання пластиліном. Саме ці умілі рученята створили на групових заняттях з рельєфного ліплення яскравий пластиліновий «Календар природи» (4 пори роки) для дітей  відділення денного догляду.

  Заняття з художньо – рельєфного ліплення, є важливим засобом всебічного розвитку дітей  з  інвалідністю та комплексно впливають на їх розвиток. А саме:

  • підвищують сенсорну чутливість (сприяють тонкому сприйняттю форми, фактури, кольору, об’єму, пластики);
  • розвивають уяву, просторове мислення, загальну ручну вмілість, дрібну моторику;  синхронізують роботу обох рук; 
  •  формують вміння планувати роботу по реалізації задуму;
  • вчать дітей передбачати результат та досягати його, при необхідності вносити корективи.  

IMG_6714

Але найголовнішим є те, що займаючись ліпленням, дитина розвивається всебічно – вона вчиться бачити, відчувати, оцінювати та створювати соціально значимі красиві речі.

Художньо–рельєфне ліплення одне з найулюбленіших занять дітей, на яких, зокрема, творчого самовираження, у дитини також розвивається гнучкість та рухомість пальців, точність та координацію рухів, що сприяє розвитку мови, формують та розвивають навички ручної праці.

Заняття з ліплення проходять з дітьми молодшого віку в ігровій формі під музичний супровід і при цьому обов’язкове використання пальчикових ігор та словникового матеріалу. Такі заняття впливають на особливості  розвитку особистості дитини, його пізнавальній сфері і діяльності, тому вони дуже корисні всім дітям.

DSC_0625

DSC_0624