Амбулаторне відділення для дітей з інвалідністю

Амбулаторне відділення для дітей з інвалідністю (далі – Відділення) створене для надання реабілітаційних послуг дітям з інвалідністю з фізичними та розумовими вадами та дітям, які у період дії воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях  під час проживання на відповідній території отримали поранення, контузію, каліцтво або захворювання.

3авдання та основні напрямки діяльності Відділення:

  • 3дійснення постійного нагляду та контролю за фізичним, соматичним та психічним станом дітей.
  • Організацію та контроль за дотриманням законними представниками, дітьми санітарно-гігієнічних заходів, Правил перебування та здійснення санітарно-просвітницької роботи, режиму роботи Відділення установи.
  • 3абезпечення надання комплексу реабілітаційних заходів, згідно з індивідуальним планом реабілітації, складеним реабілітаційною комісією Центру та залучення до участі у реабілітаційному процесі законних представників дітей.
  • Проведення заходів, спрямованих на максимальну інтеграцію дітей в дитячі колективи дошкільних установ та загальноосвітніх шкіл.
  • Організацію консультативної допомоги дітям та їх сім’ям.
  • 3абезпечення безпечних умов отримання реабілітаційних послуг.
  • Навчання дитини основним соціальним навичкам (особиста гігієна, самообслуговування, пересування, спілкування, автономне проживання у суспільстві).
  • Формування навичок самообслуговування (харчування, одягання, особиста гігієна, прибирання приміщень, спілкування, культура поведінки тощо).
  • Підготовку (консультування) законних представників дітей до продовження реабілітаційного процесу поза межами Центру.
  • Надання ефективної кваліфікованої реабілітаційно-корекційної, навчально-виховної допомоги та створення необхідних умов для реалізації потенційних можливостей дітей.
  • Супровід дітей (за потреби) в межах Центру з метою забезпечення побутових потреб та отримання реабілітаційних послуг.
  • Забезпечення дітей одноразовим харчуванням (сніданок або обід) на безоплатній основі.
  • 3абезпечення психологічного супроводу.