Нейрокомунікація – це система нейропсихологічних та педагогічних методів, спрямованих на розвиток і підтримку комунікативних здібностей у дітей з порушеннями мовлення, поведінки або когнітивного розвитку.
У структурі комплексної реабілітації вона відіграє важливу роль, оскільки поєднує роботу мовлення, мислення, уваги та емоцій, формуючи цілісну модель ефективної взаємодії з оточенням.
Цілі нейрокомунікаційної підтримки:
- активізація мовно-комунікативних зон мозку;
- стимулювання розуміння мови й емоцій;
- розвиток навичок невербальної та вербальної комунікації;
- покращення соціальної взаємодії та емоційного самовираження;
- подолання комунікативної тривожності та замкненості.
Очікувані результати:
- покращення мовно-розумових зв’язків;
- зростання мовленнєвої активності;
- поява спонтанної комунікації;
- розвиток емоційного реагування та соціальної ініціативи;
- підвищення впевненості у спілкуванні.