Академія педагогічної майстерності

Мета діяльності «Академії педагогічної майстерності» – надання педагогам методичної допомоги у розв’язанні першочергових проблем, подоланні труднощів, з якими вони стикаються, озброєння їх новітніми знаннями, методикою та технологією навчання, сприяння підвищенню їх фахового рівня, розвитку творчого потенціалу, удосконаленню майстерності.

Основні завдання діяльності «Академії педагогічної майстерності»:

  • набуття педагогами практичних навичок;
  • уміння застосовувати теоретичні знання, набуті у ВНЗ, на практиці;
  • набуття практичних навичок корекційної роботи з дітьми з інвалідністю;
  • засвоєння різноманітних методів корекції, вивчення передового педагогічного досвіду;
  • використання сучасних засобів реабілітації, нетрадиційних форм і методів, нових педагогічних технологій.

Основні напрямки роботи «Академії педагогічної майстерності»:

  • Удосконалення науково-методичної підготовки молодих педагогів.
  • Вивчення системи реабілітаційних послуг для дітей з комплексними порушеннями та їх шляхи впровадження в практику.
  • Створення системи комплексного корекційно-реабілітаційного впливу на дитину із інвалідністю.