Безумовно найбільшим досягненням у роботі педагога є позитивні результати його вихованців …але і реалізація власних педагогічних ідей та замислів дуже важлива для удосконалення педагогічної майстерності.
Тому надважливим завданням є вміння методично правильно оформлювати власні педагогічні ідеї та надбання, вміти систематизувати та звітувати за проведену роботу.
Для найбільш ефективного корекційного впливу на дитину педагог повинен уміло планувати, передбачати та реалізувати поставлені реабілітаційні цілі. Саме методична робота спонукає спеціаліста до роботи над підвищенням свого фахового рівня сприяє збагаченню педагогічного колективу педагогічними знахідками, допомагає молодим педагогам переймати майстерність у більш досвідчених колег.
Вчимося, розвиваємося, удосконалюємося заради спільного результату!
Побудові програми корекційно- розвивальної роботи з дитиною передує її психолого- педагогічне вивчення, під час якого з’ясовується, що вона знає, вміє і може в межах свого віку, в чому відстає.
Корекційні заняття будуть ефективними лише тоді, коли вони спиратимуться на реальні можливості конкретної дитини з урахуванням її зони ближнього розвитку. Вивчення дитини має на меті встановити не тільки сильні й слабкі сторони її психіки, але й дати якісні характеристики сформованості у неї пізнавальних процесів і дій, та оцінити потенційні можливості розвитку.