Однією із найнеобхідніших навичок, які повинна засвоїти дитина є навичка читання. Адже саме читаючи, ми дізнаємося нові поняття, прочитуючи слова – запам’ятовуємо в якому порядку стоять букви, що полегшує написання слів. При читанні задіяні багато психічних функцій – пам’ять, сприйняття, увага, уява, почуття (емоції), воля, мислення. І тому формування цього навику досить віддалене у часі і потребує постійного вправляння.Для початку дитина повинна вивчити голосні звуки, їх зображення та назви (а, о, у, е, и, і) та один приголосний, найчастіше – це м (можливо починати і з іншого, який гарно вимовляє дитина). Найголовніше, наголошуємо, що голосні ми співаємо А_А_А, а приголосний вимовляється швидко М.Наприклад, ММММ А_А_А_А_А, або А_А_А_А_М. Для того, щоб зацікавити дитину до цього процесу пропонуємо вам інтерактивну вправу для формування навички прочитування складу.
Однією із найнеобхідніших навичок, які повинна засвоїти дитина є навичка читання. Адже саме читаючи, ми дізнаємося нові поняття, прочитуючи слова – запам’ятовуємо в якому порядку стоять букви, що полегшує написання слів. При читанні задіяні багато психічних функцій – пам'ять, сприйняття, увага, уява, почуття (емоції), воля, мислення. І тому формування цього навику досить віддалене у часі і потребує постійного вправляння.Для початку дитина повинна вивчити голосні звуки, їх зображення та назви (а, о, у, е, и, і) та один приголосний, найчастіше – це м (можливо починати і з іншого, який гарно вимовляє дитина). Найголовніше, наголошуємо, що голосні ми співаємо А_А_А, а приголосний вимовляється швидко М.Наприклад, ММММ А_А_А_А_А, або А_А_А_А_М. Для того, щоб зацікавити дитину до цього процесу пропонуємо вам інтерактивну вправу для формування навички прочитування складу.