ІНТЕРАКТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ – ВИБІР СУЧАСНОСТІ

Ефективність інтерактивного навчання довели ще у 1970-х роках американські дослідники. Виявляється, що зазвичай люди запам’ятовують 5% матеріалу від прослуховування лекції, 10% від того, що читають самостійно той чи інший абзац, 80%  від того, що роблять практично власноруч.

Правильне використання інтерактивного обладнання під час занять дозволяє ефективно донести до дитини нові та цікаві факти з навколишнього світу. Поєднання класичних методик і технічних можливостей безпосередньо впливає на якість засвоєння та рівень оволодіння знаннями.

Тому не дивно, що інтерактивна  LCD-панель ідеально підходить для корекційних занять, включаючи дидактичні ігри та вправи.

Слід зазначити, що  дуже багатьох лякає захоплення від комп’ютерних ігор, що поширилось по всьому світу.  Але захопливий ефект ігор можна перетворити на корисний імпульс. Гру можна визначити як деяку модель дійсності, що відтворює ту чи іншу життєву ситуацію.

Комп’ютерні навчальні ігри  та вправи, спрямовані на розвиток основних пізнавальних процесів, координації рухів, праксису та великої моторики, істотно збагачують корекційний процес. При цьому сам процес стає куди більш продуктивним і менш стомлюючим.