Фізична реабілітація дітей з РАС

Поручь з нами ростуть незвичайні діти, у них свій, закритий для сторонніх світ, але їм дуже потрібна наша допомога, підтримка і розуміння.
📌Аутизм(розлади аутичного спектру (РАС)- це стан, який виникає внаслідок порушення розвитку головного мозку, характеризується вродженим та всебічним дефіцитом соціальної взаємодії і спілкування.
Психічний стан безпосередньо пов’язаний із станом фізичним, тому застосування ЛФК при розладах аутичного спектру вкрай важливо. Завдяки регулярним заняттям поліпшується здатність до навчання дітей різного віку та можна навчити дитину виконувати певні дії без сторонньої допомоги. За допомогою спеціально підібраних вправ коригуються дефекти мовного і фізичного розвитку, знижується тривожність, активізуються контактність з навколишнім світом. Також розвивається здатність до імітації (наслідування), стимулює  дитину до виконання різних інструкцій, формує навички до вільної організації дитиною рухів власного тіла, виховує комунікативні навички і здатність до взаємодії.
Фахівці фізичної реабілітації планують програму реабілітації індивідуально для кожної дитини, яка дозволяє створити цікавий і безпечний, з точки зору дитини. яка має діагноз “аутизм”, простір, в якому можна взаємодіяти з іншими людьми – батьками, тренером, іншими дітьми. Таким чином, ЛФК стани для дитини відмінною можливістю для практики соціальних навичок.
✔️Важливо пам’ятати, що до кожної дитини потрібен особливий індивідуальний підхід. Наші спеціалісти використовуючи свій досвід знаходять спільну мову з кожним вихованцем. Для цього докладається немало зусиль, проводяться регулярні заняття із спеціалістами фізичної реабілітації, які спрямовані на покращення та поглиблення нових методів реабілітації