Майстер клас “Візуальний розклад та важливість його застосування у корекційно – розвивальній діяльності”

Що ж являє собою візуальний розклад?
Якщо просто, то це послідовність картинок, фотографій, слів або чисел, які відображають етапи якихось подій або занять. Для дітей з розладами аутичного спектру візуальний розклад – це спосіб утримати в полі уваги всі заняття і дії, які потрібно здійснювати протягом заняття, дня. А ще це зручний спосіб освоювати і здійснювати складні комплексні навички, серед яких можуть бути:
📌чистка зубів,
📌гігієна перед сном,
📌навички самостійної гри,
📌приготування простих страв,
📌вміння користуватися туалетом без допомоги дорослих і т.п.
Отже, застосовування візуальний розкладу під час занять чи вдома, під час режимних моментів, допоможе:
📌Дати дитині чітко зрозуміти, чого від неї хочуть, і це дозволить уникнути проблемної поведінки
📌Знизити тривогу через невизначеність в майбутньому
📌Розвинути навички самообслуговування
📌Зміцнити незалежність, що призведе до підвищення самооцінки
📌Звільнити ваш час, який ви витрачаєте на пояснення і керування.