Розвиток графо-моторних навичок.

Важливим напрямком роботи вчителя-реабілітолога є розвиток графо-моторних навичок (підготовка руки до письма) Цей процес є дуже тривалим, адже дитина опановує навички письма не відразу, стикаючись з певними труднощами, зокрема, з неузгодженістю в роботі м’язів руки і очей, порушенням дрібної моторики, у тяжких випадках — з дизграфією та аграфією. А діти з ДЦП потребують системи вправ, які компенсують порушення моторики, та індивідуального підходу для формування графічних навичок.Отже, важливою для розвитку графо-моторних навичок є пропедевтична робота, яка передбачає розвиток у дітей:•дрібної моторики пальців рук (нанизування, перебирання круп, робота з пінцетом);•орієнтації в просторі, зокрема, на аркуші паперу, а також у загальних напрямках руху (зліва направо, зверху вниз, уперед — назад);•відчуття ритму, уміння узгоджувати темп і ритм рухів, слово і жест (пальчикові ігри, пісеньки з показом рухів)•образотворчих і графічних умінь (штрихування, обведення по пунктиру, малювання за зразком).
Проведення цілеспрямованої підготовчої роботи на ранніх етапах розвитку дає змогу попередити складнощі під час навчання дітей письму.

Gepostet von Иван Иванович Сумской am Dienstag, 14. April 2020