Педагогічна майстерність вимагає від корекційного педагога не тільки теоретичних знань про методики корекційного впливу, а і вміння практично застосовувати їх на заняттях, керуючись компенсаторними можливостями дитини.
Залежно від обставин, форм роботи та індивідуального рівня розвитку дитини корекційні педагоги на заняттях застосовують ефективні методики, які сприяють розвитку загальної та дрібної моторики, око-моторної координації, сенсо-моторного розвитку та формування навичок комунікації, читання, письма та рахунку.
До переліку методик входять:
–
Монтесорі-терапія

–
методика Т.Кумон

–
нумікон

–
методика глобального читання

–
АВА терапія

–
методика альтернативної комунікації PECS

–
нейрокорекція

–
мозочкова стимуляція

–
леготерапія

–
сенсорна інтеграція

–
снузлентерапія

Тільки правильний вибір і застосування методів корекції можуть забезпечити високий рівень знань, умінь і навичок та виховати у дітей потребу в систематичній, свідомій, творчій навчальній праці.










