Про методичний відділ

Методична діяльність є одним з провідних компонентів системи управління корекційним процесом та здійснення реабілітаційних послуг в умовах роботи Центру. Визначальним ресурсом здійснення реабілітаційної діяльності й умовами забезпечення її результативності є педагогічні кадри, якість роботи яких залежить від ефективності методичної діяльності.

Мета діяльності методичного кабінету Центру – створення інформаційно-методичної бази для педагогічних працівників, забезпечення умов для проектування їх самоосвітньої діяльності та вдосконалення рівня професійної  кваліфікації.

Тому місія методичного відділу – здійснення реальної адресної допомоги педагогічним працівникам в розвитку професійної майстерності, підвищенні творчого потенціалу при наданні реабілітаційних послуг дітям та особам з інвалідністю.

Участь у методичній роботі, підвищення професійного рівня, педагогічної майстерності, загальної культури є обовʼязком для всіх педагогічних працівників установи. Результативність методичної роботи враховується при проведенні їх атестації.

З метою створення оптимальних умов для науково-методичної переорієнтації педагогічних працівників в роботі з дітьми з інвалідністю, підвищення рівня їїх педагогічної майстерності, пошуку нових форм і методів  корекції, нових  підходів до проведення реабілітаційного процесу, впровадження в практичну роботу нових наукових ідей, методик, технологій, передового педагогічного досвіду, в Центрі діють 3 методичні об’єднання: психолого-педагогічного та соціального напрямку, корекційно-реабілітаційного напрямку, арт-терапевтичного напрямку.

Педагогічним колективом активно проводиться методично-пошукова робота, результатом якої стали розроблені, укладені та затверджені Методичною радою з питань реабілітації інвалідів та дітей-інвалідів при Міністерстві соціальної політики України методичні посібники, методичні рекомендації та авторські програми.

Педагоги Центру є активними учасниками міжнародних педагогічних конференцій, семінарів, вебінарів.

Центр тісно співпрацює з Сумським державним університетом та Сумським державним педагогічним університетом ім. А.С. Макаренка: студенти відповідних спеціальностей (“Логопедія”, “Соціальна робота”, “Практична психологія”) мають можливість проходити навчальну, виробничу та переддипломну практику в умовах установи. Такий формат взаємодії сприяє глибшому зануренню майбутніх фахівців у професійну діяльність, дає змогу опанувати ключові аспекти комплексної реабілітації, здобути практичний досвід, необхідний для подальшої роботи з дітьми та особами з інвалідністю.