Додаткова інформація

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

про внесення змін до Положення ПРО КОМУНАЛЬНУ УСТАНОВУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ- СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ

 

ПОВІДОМЛЕННЯ 

про проведення публічного громадського обговорення.

ПОРЯДОК
здійснення реабілітаційних заходів в умовах Комунальної установи Сумської обласної ради – Сумського обласного центру комплексної реабілітації для дітей та осіб з інвалідністю

 
Для оформлення на реабілітацію до відділення „Матері та дитини” цілодобового перебування для дітей з інвалідністю необхідно:
  1. Заява до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних державних адміністрацій, міських рад, об’єднаних територіальних громад за місцем проживання.
  2. Виписка з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма № 027/о).
  3. Індивідуальна програма реабілітації Особи з інвалідністю.
  4. Копія свідоцтва про народження Особи з інвалідністю.
  5. Рішення про направлення Особи з інвалідністю на реабілітацію (оформлює структурний підрозділ з питань соціального захисту населеннярайонних державних адміністрацій, міських рад, об’єднаних територіальних громад за місцем проживання Особи з інвалідністю).
  6. Повідомлення про направлення Особи з інвалідністю на реабілітацію (оформлює структурний підрозділ з питань  соціального захисту населення районних державних адміністрацій, міських рад, об’єднаних територіальних громад за місцем проживання Особи з інвалідністю).
  7. Ідентифікаційний код на Особу з інвалідністю.
  8. Предмети особистої гігієни (зубну щітку та пасту, мило, мочалку, рушник, туалетний папір).
  9. Носочки для занять у залі ЛФК.
  10. Довгі шорти для занять з іпотерапії.
  11. Змінне взуття та одяг по сизону.
  12. Головний убір для прогулянки на свіжому повітрі. 
Законним представникам дитини з інвалідністю :
  1.  Довідку про епідоточення (дійсна 3 дні).
  2. Копію профілактичного рентгенівського обстеження органів грудної порожниини.
  3. Довідку про відсутність шкіряних та венеричних хвороб. 
Для оформлення на реабілітацію до стаціонарного відділення тимчасового перебування для дітей з інвалідністю віком від 2 до 18 років  необхідно:
  1. Заява до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних державних адміністрацій, міських рад, об’єднаних територіальних громад за місцем проживання.
  2. Виписка з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма № 027/о).
  3. Індивідуальна програма реабілітації Особи з інвалідністю.
  4. Копія свідоцтва про народження Особи з інвалідністю.
  5. Рішення про направлення Особи з інвалідністю на реабілітацію (оформлює структурний підрозділ з питань соціального захисту населеннярайонних державних адміністрацій, міських рад, об’єднаних територіальних громад за місцем проживання Особи з інвалідністю).
  6. Повідомлення про направлення Особи з інвалідністю на реабілітацію (оформлює структурний підрозділ з питань  соціального захисту населення районних державних адміністрацій, міських рад, об’єднаних територіальних громад за місцем проживання Особи з інвалідністю).
  7. Ідентифікаційний код на Особу з інвалідністю.
  8. Предмети особистої гігієни (зубну щітку та пасту, мило, мочалку, рушник, туалетний папір).
  9. Носочки для занять у залі ЛФК.
  10. Довгі шорти для занять з іпотерапії.
  11. Змінне взуття та одяг по сизону.
  12. Головний убір для прогулянки на свіжому повітрі. 
Для оформлення на реабілітацію до стаціонарного відділення змішаного типу цілодобового перебування ( с.Рибці, Сумського району) необхідно надати: 
  1. Заява до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних державних адміністрацій, міських рад, об’єднаних територіальних громад за місцем проживання.
  2. Виписка з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма № 027/о).
  3. Індивідуальна програма реабілітації Особи з інвалідністю.
  4. Копія свідоцтва про народження Особи з інвалідністю.
  5. Рішення про направлення Особи з інвалідністю на реабілітацію (оформлює структурний підрозділ з питань соціального захисту населеннярайонних державних адміністрацій, міських рад, об’єднаних територіальних громад за місцем проживання Особи з інвалідністю).
  6. Повідомлення про направлення Особи з інвалідністю на реабілітацію (оформлює структурний підрозділ з питань  соціального захисту населення районних державних адміністрацій, міських рад, об’єднаних територіальних громад за місцем проживання Особи з інвалідністю).
  7. Ідентифікаційний код на Особу з інвалідністю.
  8. Предмети особистої гігієни (зубну щітку та пасту, мило, мочалку, рушник, туалетний папір).
  9. Носочки для занять у залі ЛФК.
  10. Довгі шорти для занять з іпотерапії.
  11. Змінне взуття та одяг по сизону.
  12. Головний убір для прогулянки на свіжому повітрі. 
Для оформлення на реабілітацію до Служби соціального
 патронату  дітей з інвалідністю  слід мати: 
  1. Амбулаторну карточку.
  2. Копію свідоцтва про народження.
  3. Копію пенсійного посвідчення.
  4. Копію паспорту одного з батьків.
  5. Заяву від одного з батьків. 
  6. Договір
  7. Згода

Показання для надання реабілітаційних послуг у Центрі 

            На реабілітацію зараховуються діти з інвалідністю віком від 0 до 18 років з фізичними та розумовими вадами розвитку та діти  групи ризику молодшого віку (до 3 років) з метою запобігання інвалідності: 

  1. Хвороби нервової системи.  Церебральні паралічі та інші паралітичні синдроми.
  2. Розлади психіки та поведінки.
  3. Вроджені вади розвитку, деформації та хромосні аномалії.
  4. Хвороби кістково-мязової системи та сполучної тканини.
  5. Хвороби ока та придаткового апарату.
  6. Хвороби вуха та соскоподібного відростка.
  7. Окремі стани, що виникають в перинатальному періоді.
  8. Травми. Отруєння та деякі інші наслідки дії зовнішніх причин.
  9. Хвороби інших органів та систем. 
Перелік документів,необхідних для замовлення ортопедичних виробів 
  1. Направлення на виготовлення ортопедичного взуття із управління праці та соціального захисту населення за місцем проживання.
  2. Копія індивідуальної програми реабілітації або довідка від лікаря, в якій зазначено необхідність придбання ортопедичного виробу.
  3. Копія паспорту одного з батьків.
  4. Копія ідентифікаційного коду.
  5. Копія свідоцтва про народження.
  6. Копія посвідчення дитини з інваліднвстю.
Перелік документів,
необхідних для отримання направлення на виготовлення ортопедичного взуття з управління праці та соціального захисту населення: 
  1. Довідка за місцем проживання.
  2. Копія індивідуальної програми реабілітації або довідка від лікаря, в якій зазначено необхідність придбання ортопедичного виробу.
  3. Копія паспорту одного з батьків.
  4. Копія ідентифікаційного коду.
  5. Копія свідоцтва про народження.
  6. Копія посвідчення дитини з інвалідністю.

ДО УВАГИ ЗАКОННИХ ПРЕДСТАВНИКІВ!

З метою організації в умовах Комунальної установи Сумської обласної ради – Сумського обласного центру комплексної реабілітації для дітей та осіб з інвалідністю (далі Центр) якісних, вчасних та в повному обсязі, відповідно до вимог законодавства, реабілітаційних заходів для дітей з інвалідністю, з огляду на виникнення у законних представників, відповідної категорії дітей, питань щодо запису на реабілітацію, вважаємо за доцільне додатково провести інформаційно-роз’яснювальну роботу.    Повідомляємо, що відповідно до вимог пункту 6 Порядку надання окремим категоріям осіб послуг із комплексної реабілітації (абілітації), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.2018 № 587, реабілітаційна установа після отримання від місцевого органу документів на дитину з інвалідністю, реєструє та надсилає рішення про зарахування на реабілітацію із зазначенням початку курсу реабілітації.    З метою забезпечення комфортних умов, щодо врегулювання з законними представниками строків, тривалості курсу реабілітації дітей з інвалідністю, з урахуванням індивідуальних потреб сім’ї та дитини, Центром, як виключення, запроваджено самозапис на реабілітацію. Відповідний самозапис проводиться особисто, або за телефонним зв’язком законним представником дитини з інвалідністю або спеціалістом структурного підрозділу з питань соціального захисту населення (стаціонарний номер телефону (0542) 788897 або мобільний зв’язок, за номером (095) 4865446). Також можливий самозапис за електронною поштою Центру socr@dszn.sm.gov.ua.    Якщо при зверненні законного представника до Центру з питання запису дитини з інвалідністю на реабілітацію встановлено неможливість запису (ліжко-місця зайняті), законному представнику пропонується отримання послуги в інший період або в умовах іншого структурного підрозділу. В разі незапланованої відмови від послуг законним представником та, відповідно, звільнення ліжко-місця, воно пропонується законним представникам, які раніше зверталися з питання отримати послуги у відповідні дати. Враховуючи Рекомендації (запити-відповіді) Міністерства соціальної політики України, надіслані листом від 17.05.2019 № 9427/0/2-19/58 (див. запитання-відповіді № 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11) та вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 № 309 (зі змінами) при направлені дітей з інвалідністю на реабілітацію необхідно брати до уваги рекомендації, визначені в індивідуальній програмі реабілітації дитини з інвалідністю (далі ІПР) щодо можливої кількості отримання реабілітаційних послуг (курсів реабілітації) та переліку напрямків реабілітації (медична реабілітація, психолого-педагогічна реабілітація, фізична реабілітація, соціально-побутова). З огляду на результати якості заповнення ІПР встановлено значну кількість ІПР, в яких конкретно не визначено кількості курсів реабілітації на рік та не заповнені рекомендації з напрямків реабілітації. Відповідні недоліки обмежують призначення та отримання комплексного курсу реабілітації. Звертаємо увагу, що Центром оформлення дітей з інвалідністю на реабілітацію проводиться за вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 31  та постанови Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 № 309 (зі змінами). У зв’язку з продовженням карантинних заходів, з метою забезпечення при наданні реабілітаційних послуг санітарних норм, Центром визначено прийом до 50% від планової кількості дітей з інвалідністю на реабілітацію, що і обмежує кількість дітей, які можуть записатися на курс реабілітації. З огляду на вищевикладене повідомляємо, що Центр, з урахуванням вимог законодавства, особливостей діяльності в межах карантину, забезпечує індивідуальний підхід до сімей, в яких виховуються діти з інвалідністю та систематично регулює можливість зарахування та надання реабілітаційних послуг. Згідно з вищевикладеним просимо з відповідних питань провести інформаційно-роз’яснювальну роботу з законними представниками та спеціалістами ЛКК.