Додаткова інформація

Для оформлення на реабілітацію до відділення „Матері та дитини” цілодобового перебування для дітей з інвалідністю необхідно:
  1. Заява до структурногопідрозділу з питань соціального захисту населення районних державних адміністрацій, міських рад, об’єднаних територіальних громад за місцем проживання.
  2. Виписка з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма № 027/о).
  3. Індивідуальна програма реабілітації Особи з інвалідністю.
  4. Копія свідоцтва про народження Особи з інвалідністю.
  5. Рішення про направлення Особи з інвалідністю на реабілітацію (оформлює структурний підрозділ з питань соціального захисту населеннярайонних державних адміністрацій, міських рад, об’єднаних територіальних громад за місцем проживання Особи з інвалідністю).
  6. Повідомлення про направлення Особи з інвалідністю на реабілітацію (оформлює структурний підрозділ з питань  соціального захисту населення районних державних адміністрацій, міських рад, об’єднаних територіальних громад за місцем проживання Особи з інвалідністю).
  7. Ідентифікаційний код на Особу з інвалідністю.
  8. Предмети особистої гігієни (зубну щітку та пасту, мило, мочалку, рушник, туалетний папір).
  9. Носочки для занять у залі ЛФК.
  10. Довгі шорти для занять з іпотерапії.
  11. Змінне взуття та одяг по сизону.
  12. Головний убір для прогулянки на свіжому повітрі. 
Законим предстаавникам дитини з інвалідністю :
  1.  Довідку про епідоточення (дійсна 3 дні).
  2. Флюорографію або копію.
  3. Довідку про відсутність шкіряних та венеричних хвороб. 
Для оформлення на реабілітацію до стаціонарного відділення для дітей інвалідів віком від 2 до 18 років  необхідно:
  1. Заява до структурногопідрозділу з питань соціального захисту населення районних державних адміністрацій, міських рад, об’єднаних територіальних громад за місцем проживання.
  2. Виписка з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма № 027/о).
  3. Індивідуальна програма реабілітації Особи з інвалідністю.
  4. Копія свідоцтва про народження Особи з інвалідністю.
  5. Рішення про направлення Особи з інвалідністю на реабілітацію (оформлює структурний підрозділ з питань соціального захисту населеннярайонних державних адміністрацій, міських рад, об’єднаних територіальних громад за місцем проживання Особи з інвалідністю).
  6. Повідомлення про направлення Особи з інвалідністю на реабілітацію (оформлює структурний підрозділ з питань  соціального захисту населення районних державних адміністрацій, міських рад, об’єднаних територіальних громад за місцем проживання Особи з інвалідністю).
  7. Ідентифікаційний код на Особу з інвалідністю.
  8. Предмети особистої гігієни (зубну щітку та пасту, мило, мочалку, рушник, туалетний папір).
  9. Носочки для занять у залі ЛФК.
  10. Довгі шорти для занять з іпотерапії.
  11. Змінне взуття та одяг по сизону.
  12. Головний убір для прогулянки на свіжому повітрі. 
Для оформлення на реабілітацію до відділення змішаного типу цілодобового перебування необхідно надати: 
  1. Заява до структурногопідрозділу з питань соціального захисту населення районних державних адміністрацій, міських рад, об’єднаних територіальних громад за місцем проживання.
  2. Виписка з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма № 027/о).
  3. Індивідуальна програма реабілітації Особи з інвалідністю.
  4. Копія свідоцтва про народження Особи з інвалідністю.
  5. Рішення про направлення Особи з інвалідністю на реабілітацію (оформлює структурний підрозділ з питань соціального захисту населеннярайонних державних адміністрацій, міських рад, об’єднаних територіальних громад за місцем проживання Особи з інвалідністю).
  6. Повідомлення про направлення Особи з інвалідністю на реабілітацію (оформлює структурний підрозділ з питань  соціального захисту населення районних державних адміністрацій, міських рад, об’єднаних територіальних громад за місцем проживання Особи з інвалідністю).
  7. Ідентифікаційний код на Особу з інвалідністю.
  8. Предмети особистої гігієни (зубну щітку та пасту, мило, мочалку, рушник, туалетний папір).
  9. Носочки для занять у залі ЛФК.
  10. Довгі шорти для занять з іпотерапії.
  11. Змінне взуття та одяг по сизону.
  12. Головний убір для прогулянки на свіжому повітрі. 
Для оформлення на реабілітацію до Служби соціального
 патронату  дітей з інвалідністю  слід мати: 
  1. Амбулаторну карточку.
  2. Копію свідоцтва про народження.
  3. Копію пенсійного посвідчення.
  4. Копію паспорту одного з батьків.
  5. Заяву від одного з батьків. 
  6. Договір
  7. Згода

Показання для надання реабілітаційних послуг у Центрі 

            На реабілітацію зараховуються діти з нвалідністю віком від 0 до 18 років з фізичними та розумовими вадами розвитку та діти  групи ризику молодшого віку (до 3 років) з метою запобігання інвалідності: 

  1. Хвороби нервової системи.  Церебральні паралічі та інші паралітичні синдроми.
  2. Розлади психіки та поведінки.
  3. Вроджені вади розвитку, деформації та хромосні аномалії.
  4. Хвороби кістково-мязової системи та сполучної тканини.
  5. Хвороби ока та придаткового апарату.
  6. Хвороби вуха та соскоподібного відростка.
  7. Окремі стани, що виникають в перинатальному періоді.
  8. Травми. Отруєння та деякі інші наслідки дії зовнішніх причин.
  9. Хвороби інших органів та систем. 
Перелік документів,необхідних для замовлення ортопедичних виробів 
  1. Направлення на виготовлення ортопедичного взуття із управління праці та соціального захисту населення за місцем проживання.
  2. Копія індивідуальної програми реабілітації або довідка від лікаря, в якій зазначено необхідність придбання ортопедичного виробу.
  3. Копія паспорту одного з батьків.
  4. Копія ідентифікаційного коду.
  5. Копія свідоцтва про народження.
  6. Копія посвідчення дитини з інваліднвстю.
Перелік документів,
необхідних для отримання направлення на виготовлення ортопедичного взуття з управління праці та соціального захисту населення: 
  1. Довідка за місцем проживання.
  2. Копія індивідуальної програми реабілітації або довідка від лікаря, в якій зазначено необхідність придбання ортопедичного виробу.
  3. Копія паспорту одного з батьків.
  4. Копія ідентифікаційного коду.
  5. Копія свідоцтва про народження.
  6. Копія посвідчення дитини з інвалідністю.