Реабілітолог

МОНТЕССОРІ ТЕРАПІЯ

         IMG_2931      17362822_1741303462847098_4031022198616779010_n Враховуючи сензетивні періоди розвитку дитини,  робота вчителя –реабілітолога була спрямована на сенсорну інтеграцію (діти віком від 1 до 5 років) та формування академічних навичок (діти від 5 до 10 років) дітей з інвалідністю.   В ході педагогічної роботи значна увага  приділяєтьсь індивідуальним та диференційованим заняттям, що пов’язано з віковими та психофізичними можливостями дітей.

 

IMG_7919

IMG_7900      За програмою Монтессорі, робота з дітьми з інвалідністю спрямовується на розвиток зорового сприйняття, запам’ятовування та практичного виділення пов’язаних з уявленням про колір, форму, величину предметів, їх кількість та розташування в оточуючому середовищі.   Під час занять по формуванню академічних знань, умінь і навичок  для дітей з інвалідністю, віком від 5 до 10 років, робота спрямовується на корекцію та розвиток розумових здібностей: засвоєння навичок рахунку, грамоти та читання, на розвиток логічного мислення, розвиток та корекцію концентрації, стійкості та об’єму уваги. У зв’язку з тим, що значна кількість дітей з інвалідністю не відвідують навчальні заклади даний напрямок роботи позитивно впливає на організацію життя у соціумі, сприяє адаптації дитини у повсякденному житті.

НЕЗВИЧАЙНА ТЕХНІКА РЕАБІЛІТАЦІЇ

   

IMG_20170403_112949

IMG_2991Пісочна терапія (дослівно – пісочна гра) – незвичайна техніка аналітичного процесу, під час якої дитина будує власний світ в мініатюрі з піску і невеликих фігурок. Дитина виражає на піску те, що спонтанно виникає протягом заняття. Піскотерапія показана для дітей з психосоматичними захворюваннями, з підвищеною тривожністю, страхами, з неврозами, з мовленнєвими порушеннями. У ході творчої гри з піском активізуються самозцілюючі резерви дитячої психіки, які виявляються за певних умов у процесі терапії. Символи і образи, що виникають під час ігор на піску, глибокодіагностичні і дозволяють спеціалісту вибудовувати індивідуальну програму корекції.  Пісок поглинає негативну психічну енергію дитини, стабілізує її емоційний стан і гармонізує психоемоційне самопочуття. Програма занять враховує усі сторони розвитку дитини: інтелектуальну, фізичну, емоційну та соціальну.

    За допомогою піскотерапії вирішуються  корекційні завдання: удосконалення координації рухів, дрібної моторики, орієнтації у просторі; стимуляція вербальної і невербальної активності у процесі гри, формування навичок позитивної комунікації; розвиток сенсорно-перцептивної сфери дитини, зокрема тактильно-кінестептичної чутливості.