Логопедична корекція

Логопедична корекція — це система педагогічних і терапевтичних заходів, спрямованих на виявлення, подолання або пом’якшення мовленнєвих порушень у дітей з інвалідністю.

У структурі комплексної реабілітації вона відіграє ключову роль, оскільки мовлення – основа комунікації, соціалізації та когнітивного розвитку.

Цілі логокорекції:

  • формування або розвиток усного мовлення;
  • виправлення фонетико-фонематичних порушень;
  • подолання дислалії, дизартрії, ринолалії, алалії тощо;
  • розвиток дихання, голосу, артикуляції;
  • покращення навичок зв’язного мовлення.

Етапи логопедичної корекції:

  • діагностика – обстеження мовленнєвих функцій, психомоторного статусу, рівня розвитку дитини;
  • індивідуальне планування – складання корекційного плану з урахуванням діагнозу та рівня розвитку;
  • корекційна робота – систематичні логопедичні заняття;
  • закріплення результату – включення мовленнєвої активності в повсякденне життя, взаємодію з родиною;
  • супровід та контроль динаміки.

Очікувані результати:

  • формування правильної звуковимови;
  • розширення активного та пасивного словника;
  • поява перших фраз (у невербальних дітей);
  • поліпшення артикуляції, дихання, мовної виразності;
  • розвиток комунікативних стратегій.

 

https://www.facebook.com/100011328422984/videos/pcb.1280023079051961/1279989225722013

https://www.facebook.com/100011328422984/videos/pcb.1280023079051961/1279989119055357